onsdag 25 september 2013

Fina resultat och trevliga jaktdagar!



I helgen var jag iväg och startade på B-prov. Denna helg var en av mina värsta helger på B-prov genom tiderna och jag tänker bara ta lärdom och sedan gå vidare......
Lägger ner B-prov starterna för i år och tar mig en funderare vilka hundar jag ska satsa på framöver..... 
Resten av denna säsong  tränar vi vidare mot A-prov, samt satsar på spanieljakt och skl prov.

Tur att vi har så duktiga valpköpare som vi kan glädjas åt!

Grattis säger vi till Annelie Jokkinen och R. Red Dragon (Aquila-Red) som tog en 1:a HP i Nkl i Järvsö!
Lars Nerelius och R. Ruff Stuff ( Vita- Eddie) tog en 1:a i Ökl i  Östergötland!
Anna Ekström och R. Mistral ( Mossa-Zorro) till Gk Kkl!


Vi hade två härliga jaktdagar att se fram emot denna vecka, en rapphönsjakt för spaniels och en andjakt för våra retrievers! Två härliga dagar med duktiga hundar och fina fåglar!



Lina, Neo och Freddan

Lina väntar på att få börja jaga igen

Annelie och Skägg med 1:a HP!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar